Kako ublažiti upalu mišića nogu?

ocijenjeno 1 (1)

Bolovi u mišićima nogu nakon treninga ili trčanja su sasvim normalni. Ako se mišići nakon treninga upale i umjereno, bole to je dobar znak. Mišići nogu na taj način daju do znanja da se razvijaju i da je intenzitet treninga ili trčanja zadovoljavajuć za njihov razvoj. Ipak ako su ti mišići nogu upaljeni i želiš se što prije riješiti upale mišića nogu evo kako ublažiti upalu mišića nogu.

Kako dolazi do upale mišića nogu

Upala mišića nakon treninga, odnosno muskulfiber rezultat je neaktivnosti mišića.

Bolovi u mišićima nogu posljedica su mliječne kiseline koja se u mišiću pojavljuje kao posljedica nedostatka kisika.

Upala mišića, u ovom slučaju nogu, znači da mišići nogu rastu i razvijaju se.

Pritom je važno ne forsirati se i pomicati svoje granice korak po korak kako ne bi došlo do ozljeda mišića, tetiva ili zglobova.

Upala mišića nogu

Neovisno jesi li si počeo trčati, pohađati grupne treninge ili ići na fitness, dizati utege u teretani ili samo hodati, bilo bi dobro poznavati anatomiji svoga tijela i svojih nogu.

Kod upala mišića nogu važno je prepoznati koji od mišića te boli kako bi ga mogao odmoriti.

Potrebno je bolni mišić ili skupinu mišića odmoriti barem 48 sati, a pritom možeš vježbati druge skupine mišića.

Neki od većih mišići na nogama su gluteus, kvadriceps i zadnja loža i oni se nalaze iznad koljena.

Koljeno je bolna točka mnogih amaterskih i profesionalnih sportaša, stoga budi posebno oprezan na bol u koljenu i doziraj lijevu ili desnu nogu, ovisno o bolu.

Kako ublažiti upalu mišića nogu

Upala mišića nogu ne može se izbjeći.

Nakon dobro odrađenog treninga, i to nakon 24 sata do 72 sata mogao bi osjećati umor i lagano peckanje u mišićima nogu.

Važno je zapamtiti da su bolni mišići sastavni dio trčanja ili treniranja i bez lagane boli nema napretka i razvoja mišića.

Odmah nakon treninga i prije nego ti se mišići ohlade i stegnu, istegni ih kako bi pospješio prokrvljenost mišića.

Na taj način kisik će lakše doći do bolnih mišića nogu.

Također ono što može pomoći su gelovi za zagrijavanje mišića, masaže, led i toplo hladno tuširanje.

Probaj pronaći ono što tebi najviše smiruje upalu i koristi se tom tehnikom.

Ipak, zapamti da je odmor najbolji lijek za upalu mišića.

Savjet

Dok odmaraš jednu skupinu mišića treniraj drugu skupinu mišića. Tako ćeš uvijek biti u pokretu, a tvoji mišići odmorni i spremni za trening.

 

Članak je zastario ili je nešto u članku potrebno ažurirati? Slobodno nam javi, a mi ćemo članak čim prije ažurirati.

Pošalji nam savjet
Savjeti i komentari

Imaš savjet ili želiš nešto reći?
Piši nam!

Povezani članci

Vrati se na vrh
Koristimo kolačiće

Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

Više o kolačićima.