Kako ublažiti upalu mišića ruku?

Aktivan način života uključuje ponekad uključuje i bolove u mišićima. Ako si  početnik, ne brini i ne dopusti da te upale mišića obeshrabre i odvrate od treninga i osobnih ciljeva. Bol u mišićima ruku nakon treninga nije ništa neobično ona nije simptom bolesti niti je razlog za zabrinutost. Mišići na taj način jačaju i oporavljaju se. Ruke se nakon treninga u kojem si trenirao ruke mogu upaliti i biti bolni do 72 sata nakon treninga.

Kako ublažiti upalu mišića ruku

Kako dolazi do upale mišića ruku

Upala mišića nakon treninga sastavni je dio razvoja mišića. Bol u mišićima ruku signal je da si odradio dobar trening i da si razvio svoje mišiće. Ta lagana bol znak je sa si pomaknuo svoje granice. Pritom je važno ne forsirati svoje tijelo budući da to može dovesti do ozbiljnijih ozljeda. Postepeno pomicanje granica vodi ka snažnijim mišićima te zdravijem i otpornijem organizmu. Prilikom treninga zbog nedostatka kisika u mišićima dolazi do procesa koji rezultiraju mliječnom kiselinom. Ona čini mikro oštećenja na stanicama mišića, što rezultira boli u mišićima ili peckanjem, odnosno onime što zovemo upalom mišića.

 

Mišići ruku

Nebitno baviš li se vježbanjem rekreativno ili malo profesionalnije, svejedno trebao bi poznavati anatomiju ljudskog tijela pa tako i anatomiju ruku. Na rukama postoje mišići bicepsa, tricepsa, rameni mišići, mišići podlaktice te mišići šake. Osim toga bilo bi dobro znati koja vježba jača koju skupinu mišića. Nakon što si ustanovio koji mišića te boli, potrebno ga je odmoriti i izbjegavati vježbe koji jačaju bolni mišić. Također, nakon nekog vremena naučiti ćeš razliku između boli u mišićima i boli tetiva. Bolne tetive također nisu razlog za zabrinutost ali one će od tebe zahtijevati više odmora nego upaljeni mišići. Ukoliko osjetiš da te desna ruka boli više od lijeve ruke, ili obratno, odmori je kako ne bi došlo do neujednačenosti u jačini snage i izgleda mišića ruku.

 

Kako se riješiti upale mišića ruku

Nakon treninga mišićima je potreban odmor. To je najbolji lijek za upalu mišića ruku nakon treninga, odnosno takozvani muskulfiber. Barem 48 sati odmori upaljenu skupinu mišića i pritom radi trening za neke druge skupine mišića. Kako bi ublažio upalu mišića [LINK Kako ublažiti upalu mišića] najbolje je koristiti masažu, gel za zagrijavanje mišića, ledene obloge, toplo-hladno tuširanje i lagano istezanje.

 

MARKUP

Upala mišića ruku nakon treninga normalna je pojava. To je znak da se tvoji mišići razvijaju i da je intenzitet treninga dobar. Odmor i masaža mogu pomoći.

SLIKE

https://www.shutterstock.com/image-photo/cute-girl-dark-hair-pony-tail-1105702277

https://www.shutterstock.com/image-photo/woman-have-accident-injury-hurt-arms-1125602039

Članak je zastario ili je nešto u članku potrebno ažurirati? Slobodno nam javi, a mi ćemo članak čim prije ažurirati.

Pošalji nam savjet
Savjeti i komentari

Imaš savjet ili želiš nešto reći?
Piši nam!

Povezani članci

Vrati se na vrh
Koristimo kolačiće

Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

Više o kolačićima.