Kako maknuti crte u Excelu?
Microsoft Excel program je koji većina nas koristi svakodnevno na poslu kako bi lakše obavili dnevne zadatke i izračune. Excel služi za obradu velikog broja informacija te nam uvelike skraćuje vrijeme obavljanja naših radnih zadataka.
Ako želiš maknuti crte iz Excela to možeš učiniti u dva klika mišem, stoga prati upute.
1. Otvori Microsoft Excel
Na svojem računalu pronađi i otvori program Microsoft Excel.
2. Odaberi Raspored stranica
Na alatnoj traci odaberi Raspored stranica, odnosno Page Layout ukoliko je tvoj Excel na engleskom jeziku.
3. Odznači Prikaz
Pod rubrikom Crte rešetke, odnosno Gridlines ako je tvoj Excel na engleskom jeziku odznači kućicu koja se nalazi pored Prikaz, odnosno View kao na slici.
Uspješno si uklonio crte iz Microsoft Excela, a ako ih želiš vratiti označi kućicu koja su malo prije odznačio.
Savjeti i komentari