
Kako dodati header/footer u Microsoft Excelu?

Microsoft Excel može imati zaglavlje ili podnožje ili oboje. Te podatke koristimo kako bi određeni podaci bili lakše uočljivi i imali sebi svojstven naslov.
Ako želiš da tvoja tablica ima header ili footer, prati naše korake.
1. Otvori Excel

Na svom računalu pronađi i otvori Microsoft Excel. Najvjerojatnije se nalazi u alatnoj traci, ali možeš ga i pretražiti putem Windows pretrage.
2. Odaberi Umetanje

Na alatnoj traci odaberi rubriku Umetanje, odnosno Insert ako je tvoj Excel na engleskom jeziku.
3. Odaberi Zaglavlje i podnožje

U rubrici Umetanje pronađi i pritisni na Zaglavlje i podnožje, odnosno Header & footer ako ti je Excel na engleskom jeziku.
4. Unesi tekst

- Unesi tekst u Zaglavlje
- Odaberi Idi na Podnožje
- Upiši tekst u Podnožje
- Pritisni nazad na tablicu
- Unesi tekst u Zaglavlje (header)
- Odaberi Idi na Podnožje (Go to footer)
- Upiši tekst u Podnožje
- Pritisni nazad na tablicu
Unesi tekst koji želiš upisati u Naslov, odnosno u Zaglavlje tablice.
Kada se želiš prebaciti na Podnožje na alatnoj traci pritisni na Idi na Podnožje i upiši tekst koji želiš da se tamo nalazi.
Nakon što si sve upisao pritisni bilo gdje na tablicu kako bi se sve spremilo i kako bi mogao ponovno mijenjati podatke u tablici.
Ako je tvoj Excel na engleskom jeziku umjesto Zaglavlje i Podnožje pisati će Header i Footer.
Savjeti i komentari